خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

آگهی های خریداران و فروشندگان فیش حج تمتع و عمره در کل ایران در سایت ایران حج
آدرس سایت:
www.iran-haj.com

آدرس کانال تلگرام:
telegram.me/iranhajj


مرکز خرید و فروش فیش حج در سراسر کشور با بهترین قیمت
شماره های تماس:
0919-9197145
0919-9197146
0919-3800046

نظرات
  • ۱۹ اسفند ۹۶، ۲۱:۵۰ - سیّد محمّد جعاوله
    سلام
  • ۱
  • ۰

رهبر معظم انقلاب: امام بنیانگذار یک مکتب فکری، سیاسی و اجتماعی است


بقیه در ادامه مطلب


رهبر معظم انقلاب در مراسم بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) تاکید کردند: ...

امام مظهر عینی حرکت عظیمی است که ملت ایران آغاز کرد و تاریخ خود را متحول کرد؛ امام بنیانگذار یک مکتب فکری و سیاسی و اجتماعی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای که گزیده هایی از بیانات رهبری را منعکس کرده است، حضرت آیت الله خامنه ای در جمع زائران حرم امام خمینی فرمودند:

**جامعه تشیع فقط به تاریخ گذشته خود متکی نیست و چشم به آینده دارد؛ در سخت ترین شرایط یک نفر معتقد به مهدویت، دل خالی از امید نمی داند؛ می داند که این دوران تاریکی و ظلم، این دوران تسلط ناحق قطعاً سپری خواهد شد.

**اعتقاد تشیع به مهدویت به همینجا محدود نمی شود و این شعله در جوامع شیعی، در قرن های گذشته بوده و همچنان وجود خواهد داشت و انشاءالله دوران انتظار منتظران سر خواهد آمد.

**شخصیت اصلی امام در تحقق آیه وجاهدوا فی الله حق جهاده است؛ امام با آن زمینه های برجسته علمی وارد میدان مجاهدت فی سبیل الله شد و تا آخر عمر خود ادامه داد.

**دو کار بزرگ و بی سابقه در تاریخ کشور ما بوسیله امام تحقق پیدا کرد. یکی برانداختن بنای سلطنت موروثی ظالمانه و غیرعاقلانه؛ کار بزرگ دوم، ایجاد یک حکومت و نظام بر اساس اسلام بود، که این هم بعد از صدر اسلام در تاریخ کل اسلام بی سابقه بود.

**آنچه امروز عرض می کنم درباره تحریف شخصیت امام (ره) است؛ امام را نباید به عنوان صرفاً یک شخصیت محترم تاریخی نگاه کرد. بعضی اینجور می خواهند. این غلط است.

**امام مظهر عینی حرکت عظیمی است که ملت ایران آغاز کرد و تاریخ خود را متحول کرد. امام بنیانگذار یک مکتب فکری و سیاسی و اجتماعی است.

**خطر تحریف امام، به عنوان یک هشدار باید در گوش مسئولان، صاحب نظران انقلاب، شاگردان قدیمی امام و علاقه مندان این راه باشد. در داخل هم بعضی شخصیت امام را تحریف می کردند. آنها حتی در زمان حیات امام، حرفی که به نظرشان پسندیده بود به امام نسبت می دادند. بعد از رحلت امام هم همین جریان ادامه داشته، حتی تا آنجا که امام را به صورت یک آدم لیبرال معرفی می کنند.

**اگر ملت ایران بخواهد هدف ها و راه را ادامه دهد، باید راه و اصول امام بزرگوار را درست بشناسد، نگذارد شخصیت امام را تحریف کنند که تحریف شخصیت امام، تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملت ایران است. اگر راه امام را گم کنیم، یا فراموش کنیم، یا خدای نکرده عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.

**منظومه ی فکری امام دارای خصوصیات کامل یک 'مکتب فکری و اجتماعی و سیاسی' است. اولا متکی بر جهان بینی توحید است؛ ثانیا این مکتب، زنده و پویا و پرتحرک و عملیاتی بود. مثل بعضی تئوری سازی های روشنفکرانه نبود که در بحث حرف های قشنگی است، اما در عمل کارآیی ندارد. منطق، فکر و راه امام، عملیاتی بود. به همین دلیل هم پیروز شد و پیش رفت.

**یکی از اصول امام، اثبات اسلام ناب محمدی (ص) و نفی اسلام آمریکایی است؛ اسلام آخوندهای درباری، اسلام داعشی و اسلام بی تفاوت در برابر جنایات صهیونیسم و آمریکا و چشم دوخته به قدرت های بزرگ، همه سر در یک آخور دارند. از نظر امام همه ی اینها مردودند؛ پیرو امام باید مرزبندی داشته باشد هم با اسلام متحجر، هم با اسلام سکولار.

**یکی دیگر از اصول امام اعتماد به صدق وعده ی الهی، و بی اعتمادی به قدرت های مستکبر است. اینکه امام به مستکبرین، هیچ اعتمادی و اعتقادی نداشت، این موجب می شد به وعده های آنها اعتنایی نکند.

** ما در قضایای جاری خود داریم لمس می کنیم که نمی شود به وعده ی مستکبرین و حرف های جلسه ی خصوصی شان اعتماد کرد.

**امام طرفدار جدی حمایت از محرومان و مستضعفان بود. نابرابری اقتصادی را امام با شدت و حدت رد می کرد. اشرافی گری را با تلخی رد می کرد. به معنای واقعی کلمه امام طرفدار عدالت اجتماعی بود؛ از آن جهت به مسئولان کشور تذکر می داد درباره ی خوی کاخ نشینی؛ امام مکرر می گفت فقرا و محرومان و کوخ نشینان هستند که صحنه ها را پرکرده اند و اعتراض هم نمی کنند و در میدان های خطر حاضر می شوند.

**یکی از اصول امام اعتقاد به اراده ی مردم و نیروی مردم و مخالفت با تمرکزهای دولتی بود؛ امام برای آرای مردم احترام قائل بود و آن را محترم و معتبر می شمرد.

** امام مردم را ولی نعمت مسئولان معرفی کرد و خود را خادم ملت معرفی کرد و گفت بهتر است به من خادم ملت بگویند تا رهبر.

پایان/
منبع : سازمان حج و زیارت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی