خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

آگهی های خریداران و فروشندگان فیش حج تمتع و عمره در کل ایران در سایت ایران حج
آدرس سایت:
www.iran-haj.com

آدرس کانال تلگرام:
telegram.me/iranhajj


مرکز خرید و فروش فیش حج در سراسر کشور با بهترین قیمت
شماره های تماس:
0919-9197145
0919-9197146
0919-3800046

نظرات
  • ۱۹ اسفند ۹۶، ۲۱:۵۰ - سیّد محمّد جعاوله
    سلام
  • ۰
  • ۰

سرپرست حجاج ایرانی : امور حج وزیارت متولی دارد


حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکردرنشست شورای برنامه ریزی وهماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج با انتقاد ازبرخی اظهارنظرها درخصوص حج پیش رو اظهارداشت: تصمیم گیری ها در این حوزه متمرکز و با رعایت عزت و مصالح مردم کشورمان انجام می شود.
به گزارش خبرنگارپایگاه اطلاع رسانی حج، دراین نشست که امروز به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر تشکیل شد نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با اشاره به اینکه در چند روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این که وزیرحج عربستان از کشورهای مختلف ازجمله جمهوری اسلامی ایران برای مذاکرات حج دعوت کرده است ، اظهارداشت: متاسفانه عده ای همین مسئله را بهانه قراردادند تا هجمه های خود را باردیگرنسبت به حج و سازمان حج و زیارت آغاز کنند که این کارخلاف مبانی و آموزه های دینی است .


بقیه در ادامه مطلب


حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر با تاکید براینکه امور حج وزیارت در کشور متولی دارد، افزود: مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی در امور حج وزیارت نماینده تعیین کرده اند تا بر اساس منویات ایشان امور مربوط به حج وزیارت سیاستگذاری و اجرا شود.

وی اضافه کرد: این سخن که برخی مطرح می کنند و می گویند ما امسال حج نخواهیم داشت حرف درستی نیست، ما سال گذشته نیز نمی خواستیم حج تعطیل شود و اگر به مطالب هیئت اعزامی توجه میشد و آنها را می پذیرفتند حتما زائران ایرانی در حج حضور پیدا می کردند.

سرپرست حجاج ایرانی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی ازافراد درحالی که هیچ مسئولیتی درحوزه حج و زیارت و تصمیم گیری مرتبط با آن ندارند مطالبی را مطرح می کنند که صحیح نیست و بازتاب های منفی درداخل و خارج کشور و خصوصا در کشورهای اسلامی در پی خواهد داشت. من از همه عزیزان در سراسر کشورمی خواهم که توجه داشته باشند امورحج وزیارت متولی دارد و تصمیم گیری ها نیز متمرکز انجام می شود و با رعایت عزت و مصالح امت شهید پرورکشورمان این امور دنبال می شود.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه خبرمنتشر شده در مورد دعوت از کشورها برای مذاکرات حج خبر ویژه ای نیست، اظهارداشت: وزیر حج عربستان همه ساله درچنین ایامی دعوت نامه ای را برای کشورهای مختلف می فرستد برای این که مذاکرات درخصوص حج انجام شود، ما اطلاع داریم که دعوتنامه به بعضی از کشورها هم رسیده است و برای انجام مذاکرات به عربستان رفته اند.

وی افزود: با توجه به اینکه سفارت کشورمان درعربستان فعلا تعطیل است، طبیعی است که ازاین طریق امکان ارسال دعوتنامه نبوده و ممکن است از طرق دیگری آن را ارسال کنند لذا بعد از این که دعوتنامه واصل گردد در خصوص مذاکرات حج ضمن مشورت با مبادی ذی ربط درکشور و رعایت مصلحت ، حکمت و عزت امت اسلامی تصمیم لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر ازهمه بویژه دست اندرکاران مطبوعات خواست که مراقبت کنند ودغدغه های مرتبط با مسائل داخلی کشور را وارد حوزه حج وزیارت نکنند.

وی افزود: اختلافات و یا ضدیت ها با برخی از افراد نباید وارد حوزه حج و زیارت شود و اجازه دهند تا امور مربوط به حج در مسیر صحیح خود قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه ما هرگز تعطیل کننده حج نبوده و نخواهیم بود و این کشور میزبان است که باید به شرایط میزبانی عمل کند ، خاطرنشان کرد: حج رکن دین و یک واجب بزرگ شرعی است و تعطیل بردارهم نیست و ما هم به هیچ وجه درتعطیلی حج نقش نداشته و نخواهیم داشت وهمه اقدامات لازم را با رعایت مصالح نظام و مردم انجام خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر درادامه با اشاره به اظهار نظرهای منتشر شده در رابطه با وظایف سازمان حج وزیارت در ایام اربعین حسینی اظهار داشت: سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری طبق آنچه که درستاد مرکزی اربعین تصمیم گیری شد به وظایف خود عمل کردند و خبری که ازطرف وزارت کشور منتشر شد مبتنی بر اطلاعات صحیح نبوده است.

وی با تاکید براینکه به اذعان ستاد مرکزی اربعین کمیته فرهنگی که توسط بعثه مقام معظم رهبری مدیریت و با همکاری سازمان حج و زیارت و دیگرارگان ها و نهادها وظایف خود را انجام داده است موفق ترین کمیته این ستاد بوده است، افزود: درحوزه اعزام وقتی شرایط مهیا نیست چگونه می شود مسئله اعزام را ساماندهی کرد، ازبیش از دو میلیون زائری که در اربعین امسال به عتبات اعزام شدند نزدیک به یک میلیون و سیصد هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند، بنابراین چگونه امکان دارد که ما بیش از یک میلیون زائری را که خارج از سامانه سماح ویزا گرفتند به صورت کاروانی ساماندهی و سازماندهی و به عتبات اعزام کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با اشاره به اینکه شکل سازماندهی درعتبات در ایام اربعین با دیگر ایام اعزام زائر به عتبات متفاوت است، اضافه کرد: اینکه بتوان زائرانی را که در ایام اربعین به عتبات اعزام می شوند به صورت کاروانی مدیریت کرد کار دشواری است چون این افراد از ما مسکن و تغذیه نمی خواهند بلکه پیگیر هستند که بعد از ویزا گرفتن بروند و درپیاده روی اربعین شرکت کنند.

وی گفت: زائری ممکن است دو روزدرعتبات بماند و زائر دیگری ده روز بماند لذا امکان سازماندهی این افراد به شکل کاروانی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: طرح این مطلب که سازمان حج و زیارت به تعهداتش عمل نکرده، خلاف اخلاق ونوعی ناسپاسی است و لذا به عزیزانمان در وزارت کشور توصیه می کنیم از حاشیه سازی در این زمینه ها پرهیز کنند و مشکلاتی را که وجود داشته به گردن دیگران نیاندازند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه درخصوص اربعین برای آینده طرح هایی داریم، گفت: اگرستاد مرکزی اربعین بپذیرد تمام کسانی که می خواهند به مراسم اربعین بروند در سامانه سماح ثبت نام کنند و ازطریق حدود 2500 دفتر زیارتی در سراسر کشور سازماندهی شوند این امکان به راحتی وجود دارد که سازمان حج و زیارت این کار را انجام دهد اما اگراین سازمان تصمیم گیرنده نباشد ودیگران هرچه می خواهند تصمیم بگیرند و ازما توقع اجرا داشته باشند همین الان می گوئیم به هر کجا که می خواهند این قضیه را واگذار کنند.

وی تاکید کرد: دراربعین گذشته برخی همه مشکلات را متوجه سازمان حج و زیارت کردند درحالی که تصمیم گیرنده ستاد مرکزی اربعین بوده و اگر جلو ویزاهای خارج از سامانه سماح گرفته می شد قطعا مشکل خاصی بروز نمی کرد.

نماینده ولی فقیه درپایان سخنان خود از تمامی نهادها، ارگانها و عموم مردم قدرشناس و فداکار کشورمان ونیز ملت و دولت عراق بخاطرهمراهی و همکاری در برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین تشکر و قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد تا در سال آینده با برنامه ریزی دقیق تر و بهتر از حجم مشکلات کاسته شود و زائران عزیز با دشواری های کمتری در این سفر روبرو شوند.

برپایه این گزارش آقای حمید محمدی سرپرست سازمان حج وزیارت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از حدود دو میلیون و چهار صد هزارنفری که در مراسم اربعین امسال شرکت کردند اطلاعات بیش از یک میلیون نفردراختیار سازمان حج قرارنداشت، اظهار داشت: درخصوص مراسم اربعین اگر الزامات لازم فراهم شود می توان کار را مدیریت کرد.

این جلسه با طرح مباحث کارشناسی در باره راهکارهای کاهش هزینه های اعزام زائربه عتبات عالیات ادامه یافت و شرکت کنندگان دیدگاه خود را در خصوص اسکان، حمل و نقل ، تغذیه ، بیمه و خدمات درمانی زائران مطرح کردند.

منبع : پایگاه خبری سازمان حج و زیارت

  • ۹۵/۱۰/۱۸
  • ایران حج www.iranhaj.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی