خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

آگهی های خریداران و فروشندگان فیش حج تمتع و عمره در کل ایران در سایت ایران حج
آدرس سایت:
www.iran-haj.com

آدرس کانال تلگرام:
telegram.me/iranhajj


مرکز خرید و فروش فیش حج در سراسر کشور با بهترین قیمت
شماره های تماس:
0919-9197145
0919-9197146
0919-3800046

نظرات
  • ۱۹ اسفند ۹۶، ۲۱:۵۰ - سیّد محمّد جعاوله
    سلام
  • ۱
  • ۰
مدیرعامل کانون پرورش فکری:
باید از تولیدکنندگان کالاهای فرهنگی حمایت شود


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت:طرح و المان هایی که روی کالاهای فرهنگی نقش می بندد می تواند در گسترش دو نماد ایرانی –اسلامی یا نماد های غربی تاثیر گذار باشد.


بقیه در ادامه مطلب

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مورد تاثیرات کالاهای فرهنگی در جامعه گفت:کالاهای فرهنگی و صنایع فرهنگی امروزه در جامعه جایگاه خاصی از نظر تاثیر گذاری بر مخاطب پیدا کرده است.طرح و المان هایی که روی کالاها نقش می بندد می تواند در گسترش دو نماد ایرانی –اسلامی یا نماد های غربی و وارداتی هر دو تاثیر گذار باشد.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به رویکرد فرهنگی کشور که به سمت ارزش ها و بومی شدن داریم گفت:امروزه کالاهای فرهنگی بر اساس نماد های بومی و اسلامی ساخته می شوند و تولید کنندگان داخلی این محصولات باید حمایت شوند.
وی افزود:اگر فرهنگ استفاده از کالای فرهنگی ایرانی -اسلامی برای افراد در جامعه ترویج یابد و مردم نسبت به خرید و مصرف کالاهای مصرفی فرزندانشان حساس باشند، به گونه ای کالای مورد نظر را انتخاب می کنند که فرزندانشان تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار نگیرند.
حاجیان‌زاده پیرامون نقش رسانه ها در فرهنگ سازی کالای فرهنگی بومی گفت:باید بدانیم در کنار سرمایه گذاری، طراحی کاراکترهای مناسب و همسو با فرهنگ و تولید کالای فرهنگی، جریان فرهنگ سازی و ترویج مصرف این نوع کالا را برای مصرف کنندگان در نظر داشته باشیم که رسانه این نقش را برای افراد جامعه ایجاد می کند و با ایجاد حساسیت در افراد جامعه برای خرید کالای فرهنگی بومی تاثیر گذار است.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مورد دیگر تاثیر رسانه ادامه داد:کاراکتر در رسانه است که می تواند جای خود را برای مخاطب پیدا کند، وقتی کاراکتری تولید شود و کودک با آن ارتباط برقرار نکرده باشد، در نتیجه توسط مخاطب سریع کنار زده می شود.اما زمانی که کاراکتری توسط تلویزیون و سینما به کودک معرفی شود، او با کاراکتر مانوس شده و از کالای فرهنگی آن استقبال می کند، در همین راستا می توان گفت رسانه ملی و رسانه ها می توانند در جهت معرفی کاراکترهای طراحی شده تاثیرگذار باشند.
گفتنی است جشنواره دومین جایزه کالاهای فرهنگی با محوریت الگوی ایرانی-اسلامی و با همکاری موسسه پارپیرار از 20 الی 22 دی ماه سال جاری در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد .

منبع : خبرگزاری فارس farsnews.com
  • ۹۵/۱۰/۱۳
  • ایران حج www.iranhaj.com

نظرات (۲)

  • محمدرضا زال آقایی
  • وبلاگ شما هم واقعا خیلی خوبه
  • سجاد صالحی
  • وبلاگ شما واقعا عالیه از شما تشکر می کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی