خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

آگهی های خریداران و فروشندگان فیش حج تمتع و عمره در کل ایران در سایت ایران حج
آدرس سایت:
www.iran-haj.com

آدرس کانال تلگرام:
telegram.me/iranhajj


مرکز خرید و فروش فیش حج در سراسر کشور با بهترین قیمت
شماره های تماس:
0919-9197145
0919-9197146
0919-3800046

نظرات
  • ۱۹ اسفند ۹۶، ۲۱:۵۰ - سیّد محمّد جعاوله
    سلام
  • ۰
  • ۰

پیشگامی ایران در نمونه بودن حج بر هیچکس پوشیده نیست - اخبار حج

به گزارش بخش خبری سایت ایران حج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت: نشست تخصصی تحلیلی مقایسه ای خدمات جمهوری اسلامی  ایران به حجاج با سایر کشور ها در هتل ویولت با حضور رییس سازمان حج و زیارت (حمید محمدی) و دست اندرکاران و جمعی از پژوهشگران برگزار شد. 

 

رئیس سازمان حج و زیارت درباره این موضوع و خدمات ارائه شده اظهار کرد: ابتدا باید ببینیم که خدمات ارائه شده در دو دهه گذشته چگونه بوده است و خدمات آینده چگونه باید باشد. این موضوع که حج ایران همیشه مورد زبانزد بوده و حتی مسولان حج سعودی بر این مهم تاکید کرده اند بسیار حائز اهمیت است. 

 

حمید محمدی گفت: یکی از مشکلاتی که در گذشته وجود داشته بحث ثبت نام زائران در سال 85 و 86 بوده یعنی با وجود اعزام به اندازه تعیین شده زائران, در نوبت انتظار چیزی حدود 1,300,000 یک میلیون و سیصد هزار نفر وجود دارند که چندین سال انتظار را بیشتر می کند. اگر سالانه 100 هزار نفر نیز عزیمت کنند در حدود 13 سال به طول می انجامد و حتی باید به علاقه مندان سفر حج که تاکنون ثبت نام نکرده اند و اشتیاق به این موضوع دارند توجه شود. 

 

محمدی افزود: برخی کشور ها همانند مالزی رویکرد جالبی دارند و برای کسانی که علاقه به این سفر دارند از کودکی از کودکی صندوق سپرده گذاری حج در اختیار دارند. 

 

آخرین اخبار حج تمتع 97, اخبار فیش حج, اخبار حج عمره, ایران حج 

 

وی افزود: حج جمهوری اسلامی ایران میتواند نمونه باشد و حجاج باید به عملکرد مسئولان خود در حوزه اسکان و تغذیه توجه داشته باشند. سازمان حج و زیارت بسته های کاملی را به حجاج میدهد یعنی اینکه از ابتدا تا انتهای سفر با سازمان حج و زیارت است. 

 

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: بسیاری از کشور های دیگر این خدمات را اعم از سیستم داشتن بسته های لازم برای حج اعلام نکرده اند. در حمل و نقل نیز شاهد خدمات حمل و نقل درون شهری در نقل شهری هستیم که هیچ کشوری به این ترتیب خدمات نمیدهد. 

 

حمید محمدی افزود: در بحث اسکان نیز مهمترین تلاش های خود را داشته ایم و هتل های مناسبی را اجاره کرده ایم, حتی بسیاری کشورهای دیگر چنین خدمات وسیعی را در اسکان ارائه نمیدهند. در حوزه تغذیه و تدارک و وجود آشپزخانه ها, میتوان گفت که کمتر کشوری همانند ایران به تدارکات و تغذیه به این ترتیب میپردازند. منظور بنده الافندیه است که بصورت متمرکز و با پیشرفته ترین دستگاه ها به خدمات پخت غذا میپردازد. 

 

آخرین اخبار حج تمتع, آخرین اخبار حج عمره, جدیدترین اخبار خرید و فروش فیش حج, تازه ترین اخبار قیمت فیش حج

 

وی به موضوع راهنمایان اشاره کرد و گفت: راهنمایان نیز یکی از خدمات به حجاج ایرانی محسوب میشود که ما را با کشور های دیگر متفاوت و نشان میدهد. پیشگامی ایران در نمونه بودن حج بر هیچکس پوشیده نیست و امیدواریم با اجرای مناسب برنامه ها این جایگاه را حفظ کنیم. 

 

رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: تمامی خدمات ارائه شده در حوزه هایی مانند: اسکان, نقل, تغذیه و ... بوده و شاید کشورهای دیگر نتوانسته اند به صورت کامل در این زمینه ها فعال باشد. در حوزه فناوری و خدمات الکترونیکی نیز سازمان حج از جمله سازمان های برتر محسوب میشود چرا که بعنوان نمونه تمام کارها اعم از ثبت نام و ... بصورت الکترونیکی انجام میگیرد. 

 

منبع خبر: سازمان حج و زیارت


www.iran-haj.com

  • ۹۷/۰۵/۲۳
  • ایران حج www.iranhaj.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی