خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

آگهی های خریداران و فروشندگان فیش حج تمتع و عمره در کل ایران در سایت ایران حج
آدرس سایت:
www.iran-haj.com

آدرس کانال تلگرام:
telegram.me/iranhajj


مرکز خرید و فروش فیش حج در سراسر کشور با بهترین قیمت
شماره های تماس:
0919-9197145
0919-9197146
0919-3800046

نظرات
  • ۱۹ اسفند ۹۶، ۲۱:۵۰ - سیّد محمّد جعاوله
    سلام
  • ۰
  • ۰

در همایش «تکنولوژی آموزشی؛ فرصت ها و چالش ها» صورت گرفت
تجلیل از «عادل یغما» به عنوان پیشکسوت تکنولوژی آموزشی ایران

در همایش «تکنولوژی آموزشی؛ فرصت ها و چالش ها» از عادل یغما به عنوان پیشکسوت تکنولوژی آموزشی ایران تجلیل شد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در همایش «تکنولوژی آموزشی؛ فرصت ها و چالش ها» که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، از عادل یغما پیشکسوت تکنولوژی آموزشی ایران تجلیل شد.

عادل یغما در سال 1315 در ارومیه  منولد شد؛ وی فعالیت خود را در آموزش و پرورش با آموزگاری آغاز کرد.

یغما بعد از تحصیل رشته حقوق در دانشگاه تهران، 7 سال در دبیرستان های کشور تدریس کرد و سپس برای ادامه تحصیل به انگلستان رفت. وی در سال 57 در بازگشت به کشور در دفتر سمعی و بصری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی مشغول به کار شد و در آن دوره کلاسهای ضمن خدمت بسیاری برای معلمان برگزار کرد.

وی ترجمه و تالیف چند جلد کتاب ، انتشار مجلات آموزشی و تالیف و ترجمه مقالات را در کارنامه خود دارد.

عادل یغما در این مراسم اظهار داشت: از آنجا که آموزش و پرورش نهادی تربیتی است و وظیفه اش انسان سازی است لذا باید کارکرد فناوری را خوب بشناسیم و در جهت تحقق اهداف آموزشی مان از آن استفاده کنیم.

وی افزود: باید از نیروی معجزه گر تکنولوژی آموزشی درست استفاده کنیم چرا که هم خطرناک و هم شگفت انگیز است. امروز فناوری حضور پررنگی در زندگی ما دارد و علیرغم دغدغه های موجود نمی توان از سودمندی آن در آموزش چشم پوشی کرد.

یغما، فناوری را نوعی قدرت دانست و گفت: باید این قدرت را خوب بشناسیم و شیوه استفاده از آن را یاد بگیریم چرا که این قدرت علاوه بر مفید بودن می تواند خطرناک و ویران کننده هم باشد.

وی ادامه داد: معلمانی که فرایند یادگیری را با فناوری ادغام می کنند خیلی زود رشد حرفه ای پیدا می کنند و به تجربه در می یابند وقتی دانش آموز به شیوه معنادار و فعال یاد می گیرد عمق و عمر آن دانش فراتر از عمر واقعی است. از سوی دیگر وقتی دانش اموزان با فناوری به ویژه فناوری جدید کار می کنند پیشرفت ذهنی پیدا می کنند و به افرادی کارامد برای جامعه تبدیل می شوند. اینگونه دانش آموزان به کمال و اعتماد به نفس در یادگیری می رسند .

وی افزود: ما باید رهنمودهای برنامه درسی ملی را پیروی کنیم و تجربه ثابت کرده است که فناوری های تولیدی خودمان مفیدتر هستند. استفاده از فناوری در آموزش زمانی سودمند است که به فناوری آموزشی تبدیل شود و گرنه ابزاری بیش نخواهد بود.

محمد ناصری  مدیر کل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی در این همایش گفت: عادل یغما در سازمان پژوهش و شرکت صنایع آموزشی فعالیت گسترده ای داشت . در سال 1362 که مجلات پیک تجدید نیرو می کردند و با نام مجلات رشد یکی یکی راه اندازی می شدند، مجله جدید تکنولوژی اموزشی شروع به انتشار کرد که بنیانگذار آن دکتر یغما بود.

وی یکی از ویژگی های عادل یغما را ثبات قدم وی دانست و ادامه داد: یغما با مقام ها و پست ها وسوسه نشد و  سی و چند سال در همین مقام ایستاد . بسیاری از بزرگان تکنولوژی آموزشی ورود خود به این عرصه را مرهون دکتر یغما هستند.

ناصری افزود: یکی از کارهای مستقیم آقای یغما انتقال حس جوانی و نشاط و عشق به کار است . نوع روابط تاثیرگذار ایشان در این سالها با مدیران مختلف و همکاران، یکی دیگر از نکات مثبت کار ایشان است و این بسیار آموزنده است. من با افتخار دست آقای یغما را می بوسم و به این ارادت عمیق می بالم .

به گزارش فارس، نخستین نمایشگاه تکنولوژی آموزشی با مشارکت دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از روز چهارشنبه 13 بهمن 95 در محل سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرده است. این نمایشگاه تا روز شنبه 16 بهمن از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب میزبان علاقمندان و دست اندرکاران امر آموزش و پرورش خواهد بود .

منبع : خبرگزاری فارس

  • ۹۵/۱۱/۱۵
  • ایران حج www.iranhaj.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی