خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

آگهی های خریداران و فروشندگان فیش حج تمتع و عمره در کل ایران در سایت ایران حج
آدرس سایت:
www.iran-haj.com

آدرس کانال تلگرام:
telegram.me/iranhajj


مرکز خرید و فروش فیش حج در سراسر کشور با بهترین قیمت
شماره های تماس:
0919-9197145
0919-9197146
0919-3800046

نظرات
  • ۱۹ اسفند ۹۶، ۲۱:۵۰ - سیّد محمّد جعاوله
    سلام
  • ۰
  • ۰

در دیدار سرپرست سازمان حج و زیارت با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان شد:
خدمات کاروان های عتبات در استان ها بومی سازی می شود

سرپرست سازمان حج و زیارت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خصوص برنامه ریزی های سازمان حج در زمینه بهبود سفرهای عتبات گفت: در قالب طرح نوین عتبات، کاروان های عتبات بر اساس وضعیت استان ها و مطالبات زائران آن استان برنامه ریزی می شود.


بقیه در ادامه مطلب

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی روز چهارشنبه در جریان سفر به استان خوزستان، در دیدار با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در این استان در خصوص حج تمتع سال آینده گفت: سعودی ها بر اساس یک روال کلی که به ۸۰  کشور برای مذاکرات حج سال آینده دعوتنامه ارسال کرده اند از مسئولین حج جمهوری اسلامی ایران نیز دعوت بعمل آوردند. با توجه به اینکه حج فریضه واجب مردم است ما نیز در پاسخ دعوت آنان، مطالبات خود از جمله تضمین امنیت حجاج و حفظ عزت و کرامت زائران را که مهمترین دغدغه های ما است، طی نامه ای عنوان کرده ایم.

وی افزود: دغدغه های ما در چارچوب  مصالح حجاج و در واقع انتظارات زائران مطرح شده است و اگر این انتظارات در مذاکرات 5 اسفند با طرف سعودی برآورده شود، راه مسدود شده حج باز خواهد شد و زمینه اعزام عزتمندانه زائران ایرانی به حج فراهم خواهد شد.

سرپرست سازمان حج و زیارت ادامه داد: ما در سازمان حج و زیارت برنامه ریزی های لازم برای حج را در حوزه های مختلف عملیات با جدیت دنبال کرده ایم و در خصوص اعزام زائران از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

آقای محمدی در ادامه این دیدار به برگزاری همایش با کارگزاران زیارتی استان خوزستان اشاره کرد و بیان داشت: همایشی با حضور جمعیتی بالغ بر 800 کارگزار زیارتی استان خوزستان و جمعی از مسئولان ستادی سازمان حج و زیارت برگزار شد که در این همایش موضوع سفر عتبات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در گفتگو با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار داشت: در استان خوزستان، مردم تمایل دارند که هزینه های سفر به عتبات کاهش یابد. سازمان حج و زیارت در قالب یک طرح اعزامهای استانی تلاش دارد که کاروان های عتبات هم بر اساس مطالبات زائران آن استان برنامه ریزی شود و هم هزینه ها کاهش یابد. 

وی در این باره افزود: در این طرح شرکت های مرکزی کارگزاران زیارتی هر استان، توقعات و نیازهای زائران آن استان را برآورد کرده و کاروان های عتبات بر اساس توقعات و مطالبات مردم در هر استان، برنامه ریزی می شود که برای این منظور نظام نامه ای نیز تدوین و ابلاغ شده است. در این طرح خدمات کاروان ها در هر استان بر اساس توقعات زائران آن استان بومی سازی می شود.

سرپرست سازمان حج و زیارت در این دیدار به تهدید فعالیت گروه های غیر مجاز در زمینه سفرهای عتبات اشاره کرد و گفت: اعزام های استانی عتبات که با مدیریت متمرکز صورت خواهد گرفت، رضایتمندی زائران را در پی خواهد داشت و اینگونه جلوی فعالیت آزاد برها گرفته می شود. در اعزام های غیر مجاز در حق زائران اجحاف شده و این کاروان ها در بحث های بیمه و امنیت زائران که از موضوعات ضروری است وارد نمی شوند که این یک تهدید جدی برای زائران است.

حمید محمدی در این ملاقات در توضیح طرح نوین عتبات عنوان کرد: این طرح یک تصمیم ناگهانی نیست. مدت زمان زیادی روی آن کار شده است و نظرات شرکتهای مرکزی استان ها اخذ شده و موضوع کاملاً تجزیه و تحلیل شده است.

سرپرست سازمان حج و زیارت در ادامه گزارش خود به موضوع لزوم توجه به توسعه زیرساختهای رفاهی و خدماتی زائران عتبات اشاره کرد و گفت: در زائر سرای طریق القدس در منطقه بستان، امکانات خوبی وجود دارد و ظرفیت های خوبی در این پروژه هست که با همکاری خود کارگزاران زیارتی استان می تواند مدیریت شود. در این زائرسرا به زائرانی که به صورت عبوری از آن منطقه گذر می کنند و یا زائران عراقی که وارد ایران می شوند، خدماتی ارائه خواهد شد. در آن زائر سرا ارائه خدمات متنوعی از جمله خدمات درمانی به زائران قابل اجرا خواهد بود.

وی در ادامه توضیح داد: هدف ما از پروژه زائرسرای طریق القدس بحث اقتصادی نیست این مجموعه تنها در جهت خدمت به زائران احداث شده و هرگونه خدماتی که توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان و مسئولان استانی برای این مجموعه توصیه شود، قابل پیگیری و بررسی خواهد بود.

ایت الله جزایری ضمن تقدیر  و تشکر از حضور آقای محمدی و هیئت همراه از اقدامات اصولی سازمان در جهت توسعه زیرساختهای مربوط به خدمات به زائرین عتبات عالیات در ایران و عراق  همانند ساخت زائر سرای طریق القدس بستان با مساحت ۱۸ هزار متر مربع قدردانی کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان خوزستان همچنین از رویکرد جدید سازمان حج و زیارت در جهت ارائه خدمات متنوع با توجه به علائق و درخواستهای زائرین هر استان و با استفاده از ظرفیتهای کارگزاران زیارتی  استانها در چارچوب مقررات وضع شده از سوی این سازمان تقدیر  و  این اقدام را اقدامی لازم و ارزشمند ارزیابی کرد.

آیت الله موسوی جزایری در خصوص این اقدام سازمان حج و زیارت اظهار داشت:  این تصمیم بسیار بجا و مناسب است که بحمدالله اتخاذ شده و امیدواریم با این اقدامات شاهد شکوفایی هرچه بیشتر خدمات به زائرین عتبات  عالیات باشیم.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت

  • ۹۵/۱۱/۱۰
  • ایران حج www.iranhaj.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی