خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

آگهی های خریداران و فروشندگان فیش حج تمتع و عمره در کل ایران در سایت ایران حج
آدرس سایت:
www.iran-haj.com

آدرس کانال تلگرام:
telegram.me/iranhajj


مرکز خرید و فروش فیش حج در سراسر کشور با بهترین قیمت
شماره های تماس:
0919-9197145
0919-9197146
0919-3800046

نظرات
  • ۱۹ اسفند ۹۶، ۲۱:۵۰ - سیّد محمّد جعاوله
    سلام
  • ۰
  • ۰

400 کاروان دانشجویی عازم عتبات عالیات می شود

نماینده ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان در عراق از اعزام 400 کاروان دانشجویی به عتبات عالیات عراق خبر داد.


بقیه در ادامه مطلب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ رضا همدانی، نماینده ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان در عراق در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج در کربلا اظهار داشت: پس از اعلام فراخوان نام‌نویسی از علاقه‌مندان دانشگاهی برای شرکت در شانزدهمین دوره اعزام به عتبات عالیات، بیش از ۸۲ هزار نفر از سراسر کشور متقاضی تشرف به عتبات ‌نام‌نویسی شدند.


وی با بیان این‌که بیش از ۱۶ هزار دانشگاهی به قید قرعه از استان‌های مختلف کشور توفیق حضور در عتبات عالیات کشور عراق را خواهند داشت، خاطرنشان کرد: نخستین کاروان اعزامی در شانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان؛ روز گذشته وارد کاظمین شد و امروز وارد شهر مقدس کربلا می شوند.

همدانی با بیان این‌که عملیات اعزام از روز جمعه اول بهمن ماه آغاز و تا اردیبهشت ماه ۹۶ ادامه دارد، گفت: در کل 16 هزار نفر متشکل از دانشجو، استاد و کارمند دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی در قالب 400 کاروان زیارتی به عتبات عالیات مشرف خواهند شد.

نماینده ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان در عراق با اشاره به این‌که برنامه‌های مختلف فرهنگی، معرفتی و بصیرتی برای دانشجویان تدارک دیده شده است، افزود: کاروان‌های دانشجویی ضمن بهره‌مندی از برنامه‌هایی که در دیگر کاروان های عادی اجرایی می شود؛ در نشست‌ها، همایش‌ها و دیدارهای مختلف حضور خواهد داشت.

وی با بیان این‌که برنامه نجف‌شناسی در مقام صافی صفا با برنامه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری همراه خواهد بود، گفت: بازدید از بیت امام خمینی(ره) در نجف، زیارت مرقد علامه امینی و بازدید از کتابحانه آن عالم بزرگوار، برگزاری نشست‌های معرفتی و حلقه‌های بصیرتی و همچنین برپایی حلقه‌های قرآنی از دیگر برنامه ها است.

همدانی ادامه داد: برگزاری همایش احلی من العسل، برنامه روایتگری در جوار مرقد جناب حر و برگزاری مراسم وداع از جمله دیگر برنامه‌های فرهنگی ستاد در کربلا است که تمامی این برنامه ها با همکاری دفاتر بعثه مقام معظم رهبری در شهرهای کربلا و نجف اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که 400 روحانی به همراه کاروان‌های دانشگاهی اعزام خواهند شد، گفت: برای هر کاروان یک روحانی اختصاص یافته که در ارتقای سطح معرفتی و بصیرتی دانشگاهیان نقش مؤثر ایفا خواهند کرد، ضمن این‌که یک مداح در نجف اشرف و دو مداح در کربلای معلی مستقر هستند.

نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عراق با بیان این‌که قبل از اعزام به زائران دانشگاهی یک بسته فرهنگی داده شده است، افزود: تمامی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاهی که در قرعه‌کشی اعزام به عتبات برگزیده شده‌اتد، می توانند از تسهیلات کم‌بهره بانکی نیز بهره مند شوند.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت

  • ۹۵/۱۱/۰۴
  • ایران حج www.iranhaj.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی