خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

آگهی های خریداران و فروشندگان فیش حج تمتع و عمره در کل ایران در سایت ایران حج
آدرس سایت:
www.iran-haj.com

آدرس کانال تلگرام:
telegram.me/iranhajj


مرکز خرید و فروش فیش حج در سراسر کشور با بهترین قیمت
شماره های تماس:
0919-9197145
0919-9197146
0919-3800046

نظرات
  • ۱۹ اسفند ۹۶، ۲۱:۵۰ - سیّد محمّد جعاوله
    سلام
  • ۰
  • ۰

قاضی‌عسگر در نشست «ستارگان محراب»:
عمل عالم واقعی، گفتارش را تصدیق می‌کند

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: نوع زندگی عالمان نقش مؤثری در زندگی مردم دارد. علمای متقی و وارسته، وارثان پیامبران و امین خدا روی زمین هستند؛ عالم واقعی از نظر دین عالمی است که عملش، گفتارش را تصدیق می‌کند.


بقیه در ادامه مطلب

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس،بیست و سومین نشست از سلسله نشست‌های ستارگان محراب ویژه بزرگداشت آیت‌الله اسدالله ربانی، به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد، شب گذشته (چهارشنبه 28 دی) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در منطقه مرزداران تهران برگزار شد.

در این نشست که مقارن با سالگرد رحلت آیت‌الله ربانی بود، حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: یکی از اهداف این جلسات، یادآوری مرگ و ابدی نبودن زندگی ما در این دنیا است. بر اساس احادیث و روایات، مرگ یک واعظ و نصیحت‌گر برای همه انسان‌ها است، چون همه طعم آن را می‌چشند و هیچ کس را از آن فراری نیست.

وی عنوان کرد: انبیا و ائمه(ع) خط سیری از مبدأ تا معاد برای به کمال رسیدن ما تعیین کرده‌اند؛ اگر در این مسیر قرار نگیریم، قطعاً در قیامت بازنده خواهیم بود؛ تنها چیزی که ما از این دنیا با خود می‌بریم، عشق و پیروی از اهل بیت(ع) است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، تجلیل از مقام علم و علمای فرهیخته برای یادآوری فضایل آنها در خاطر مردم را از دیگر اهداف برگزاری مجالس بزرگداشت برای علما برشمرد و اظهار داشت: نوع زندگی این عالمان نقش مؤثری در زندگی مردم دارد. علمای متقی و وارسته، وارثان پیامبران و امین خدا روی زمین هستند؛ عالم واقعی از نظر دین عالمی است که عملش، گفتارش را تصدیق می‌کند.

وی با بیان اینکه قبلاً در هر شهری تعداد قابل توجهی مجتهد و عالم بود که نگاه به چهره، رفتار و زندگی آنها انسان را به یاد خدا می‌انداخت، ابراز داشت: آیت‌الله ربانی در جنگ و جبهه پیش قدم بود و در مصداق آن همین بس که پسر جوان و طلبه خود را که 20 سال بیشتر نداشت به جبهه فرستاد که در روز عاشورا در منطقه سوسنگرد به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام قاضی‌عسگر گفت: این عالم ربانی محضر علمایی همچون آیت‌الله محمد کوهستانی، آیت‌الله بروجردی، علامه طباطبایی، سیدصدرالدین صدر، امام خمینی، آیت‌الله خویی، در حوزه‌های علمیه مشهد مقدس و نجف اشرف تلمذ کرد و آثار بسیاری را از خود به یادگار گذاشت.

وی تصریح کرد: با توجه به متن روایات دینی، انسان مؤمن وقتی از دار دنیا می‌رود خوبی و حسناتی که از خودش بر جای می‌گذارد سلسله‌ای است که به عنوان حسنه جاریه به نامه عمل او اضافه می‌شود. آیت‌الله ربانی، صدقات جاریه‌ای نظیر کتاب، فرزندان صالح و ساخت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) را از خود برجای گذاشت. همچنین در امور تبلیغ دین در داخل و خارج کشور نیز بسیار مؤفق عمل کرده است.

در پایان مراسم، از لوح یادبود و زندگی‌نامه مرحوم آیت‌الله اسدالله ربانی رونمایی شد.

منبع : خبرگزاری فارس

  • ۹۵/۱۰/۳۰
  • ایران حج www.iranhaj.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی