خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

آگهی های خریداران و فروشندگان فیش حج تمتع و عمره در کل ایران در سایت ایران حج
آدرس سایت:
www.iran-haj.com

آدرس کانال تلگرام:
telegram.me/iranhajj


مرکز خرید و فروش فیش حج در سراسر کشور با بهترین قیمت
شماره های تماس:
0919-9197145
0919-9197146
0919-3800046

نظرات
  • ۱۹ اسفند ۹۶، ۲۱:۵۰ - سیّد محمّد جعاوله
    سلام
  • ۰
  • ۰

حضور چشمگیر دانشگاهیان تهران در همایش قبل از سفر عتبات

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: ما تلاش می‌کنیم تا امکانات رفاهی را برای دانشگاهیان در عتبات عالیات افزایش دهیم.


بقیه در ادامه مطلب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر درهمایش قبل از سفر عتبات عالیات ویژه دانشگاهیان که امروز (شنبه) در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد طی سخنانی به آداب زیارت اشاره کرد و گفت: فلسفه زیارت، تحول قلبی است و در آداب زیارت آمده است که افراد، جان خود را با توبه شستشو دهند.


وی افزود: زائر باید صبور و بردبار باشد تا بتواند از این ظرفیت عظیم استفاده کند. حسن خلق را تمرین کند، در زندگی جمعی و اجتماعی اهل ایثار و فداکاری باشد و کمک به همسفران را در طول سفر فراموش نکند.

نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت با ااشاره به هدف زیارت درعتبات عالیات اضافه کرد: هدف ما این است دانشگاهیان که در ابتدای راه و مسیر زندگی قرار دارند با الگوهای قرآنی آشنا شوند و درس زندگی را بیاموزند.

وی ادامه داد: وقتی زیارت می روید، غسل کنید و با توبه جانتان را شستشو دهید. خود را معطر کنید آرام و با وقار در حالی که چشم بر زمین دوخته و ذکر خدا بر لب دارید به زیارت بروید. در اطراف حرم توجه داشته باشید جایی قدم می گذارید که جای پای امیرالمومنین(ع) و اهل بیت (علیهم السلام) است.

سرپرست حجاج ایرانی در خصوص زیارت با معرفت گفت:معرفت نسبت به امام پیدا کردن کار ساده ای نیست . شناخت پیامبر(ص)، فاطمه اطهر(س) و ائمه معصومین (علیهم السلام) زمان می برد زیرا لطافت در فضایل اخلاقی آنها بسیار وجود دارد. باید فضایل را بیاموزیم و در زندگی خودمان پیاده کنیم .

وی افزود: اسلام همه راه ها برای به کمال رسیدن انسان را در نظر گرفته است تا بتواند یک انسان کامل را تربیت کند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکرگفت: مسائل اعتقادی، اخلاقی و رفتاری در یک مسیر متعالی برای انسان ترسیم شد و نمونه کامل یک مسلمان که در قرآن نیز به آن اشاره شده است پیامبر اکرم (ص) است.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی که 82 سال از خداوند عمر گرفته بود در قبل از انقلاب شکنجه های سختی را کشید و بعد از انقلاب نیز تلاش زیادی در راه اسلام انجام داد.

وی درادامه به تلاش سازمان حج و زیارت برای توسعه امکانات رفاهی در عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: ما تلاش می‌کنیم امکانات رفاهی را در عتبات عالیات توسعه دهیم تا دانشجویان دغدغه تغذیه و مسکن نداشته باشند، هر چند ما ارز دولتی نداریم اما یک سری امکانات برای دانشجویان در نظر گرفته ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج درادامه همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان استان تهران که با حضور چشمگیردانشگاهیان و مسئولین ستاد و مدیران کاروان های دانشگاهی در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شدحجت الاسلام والمسلمین فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار داشت: ۸۳ هزار نفر برای شانزدهمین دور سفر به عتبات ثبت نام کردند که در نهایت تلاش توانستیم برای ۱۶ هزار نفر مقدمات سفر را مهیا کنیم.

وی قرائت زیارت جامعه کبیره را موجب شناخت بیشتر نسبت به ائمه(علیهم السلام) ذکر کرد وافزود: در این زیارت بیش از ۴۰۰ صفت مشترک برای همه ائمه(ع) ذکر شده است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور با بیان اینکه امام حسین(ع) کسی است که حضرت آدم(ع) برای ایشان گریست، افزود: خوردن ذره‌ای خاک غیر از تربت امام حسین(ع) حرام است، ولی تربت امام حسین(ع) شفا بخش است و روایت است که روی تربت امام حسین(ع) نباید بدون وضو دست کشید.

وی یکی از اماکن استجابت دعا را زیر قبه امام حسین(ع) دانست و افزود: زیارت ابی عبدالله(ع) موجب طول عمر می شود.سعی کنید خواسته های دنیوی و اخروی تان و آنچه را به صلاح شماست از سیدالشهدا(ع) بخواهید و برای دیگران هم دعا کنید.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور با اشاره به ضرورت شناخت و معرفت نسبت به امام حسین(ع) اظهار کرد: امام حسین(ع) هر چه داشت در راه خدا تقدیم کرد و به این سبب است که زیارت امام حسین(ع) ثواب زیادی دارد.

وی با تاکید بر اقامه نماز اول وقت، گفت: زائران از برنامه‌های نجف، کربلا و بسته‌های فرهنگی که حاوی کتاب های سودمند است نهایت بهره را ببرند.

محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان هم دراین همایش گفت: برای قشر دانشگاهی طی تفاهم نامه با بانک ملت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای زائران هوایی و یک میلیون تومان نیز برای زائران سفر از طریق زمینی تسهیلات تعلق می گیرد.

وی ادامه داد:هزینه سفر به عتبات عالیات بر اساس نرخ ارز، شناور محاسبه می شود.

پخش کلیپ عتبات دانشگاهیان و مداحی از برنامه های دیگر این همایش بود که فضای معنوی خاصی به آن بخشید.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت

  • ۹۵/۱۰/۳۰
  • ایران حج www.iranhaj.com

نظرات (۱)

  • حمیدرضا وجدانی
  • سلام
    انشاءلله زیارت عتبات عالیات قسمت همه بشود

    پاسخ:
    سلام

    ان شاالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی