خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

آگهی های خریداران و فروشندگان فیش حج تمتع و عمره در کل ایران در سایت ایران حج
آدرس سایت:
www.iran-haj.com

آدرس کانال تلگرام:
telegram.me/iranhajj


مرکز خرید و فروش فیش حج در سراسر کشور با بهترین قیمت
شماره های تماس:
0919-9197145
0919-9197146
0919-3800046

نظرات
  • ۱۹ اسفند ۹۶، ۲۱:۵۰ - سیّد محمّد جعاوله
    سلام
  • ۰
  • ۰

قره‌شیخلو در نشست خبری مطرح کرد
توزیع ۶۰ هزار جلد قرآن کریم در ایام‌الله دهه فجر/ برگزاری همایش تکریم از فعالان قرآنی

مسئول کمیته قرآن دهه فجر از برگزاری همایش تکریم از فعالان قرآنی و توزیع ۶۰ هزار جلد قرآن در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.


بقیه در ادامه مطلب

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس نشست خبری تشریح برنامه‌های قرآنی دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مهدی قره‌شیخلو مسئول کمیته قرآن دهه فجر در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی درخصوص این برنامه‌ها گفت: برنامه‌های قرآنی امسال فقط مختص دهه فجر نیست و این برنامه‌ها از ابتدای بهمن ماه آغاز و تا پایان همین ماه ادامه دارد.

تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره)/ توزیع ۶۰ هزار جلد قرآن

قره‌ شیخلو به برخی ازبرنامه‌های قرآنی دهه فجر اشاره کرد و گفت: تجلیل از فعالان و چهره‌های قرآنی به صورت استانی، برپایی غرفه‌های «قرآن بخوانید جایزه بگیرید»، حضور جامعه قرآنی در حرم امام خمینی(ره) در روز 9 بهمن به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام، برگزاری مسابقه روزانه به صورت طرح یک سوال برای عموم مردم با مشارکت شبکه قرآن و با محوریت قرآن و انقلاب، توزیع بیش از 60 هزار جلد قرآن و کتب و نرم‌افزار‌های قرآنی در سراسر کشور و نیز برگزاری یازدهمین همایش ملی تکریم از فعالان قرآنی با محوریت مرحوم مروت در 15 بهمن‌ماه، از جمله برنامه‌های این کمیته است.

نامگذاری ۱۵ بهمن به روز «قرآن و انقلاب اسلامی»

وی از نامگذاری 15 بهمن‌ماه به عنوان روز قرآن و انقلاب خبر داد و گفت: از امسال این روز 15 بهمن‌ماه با عنوان روز قرآن و انقلاب اسلامی گرامی داشته خواهد شد.

اجرای سه اثر جدید گروه محمد رسول الله(ص) در دهه فجر

رئیس کمیته قرآن دهه فجر از اجرای سه برنامه ویژه دهه فجر توسط گروه محمد رسول‌الله(ص) خبر داد و گفت: این گروه سه کار جدید تولید کرده که در روزهای 12، 15 و 22 بهمن‌ماه به ترتیب در حرم امام خمینی(ره)، نماز جمعه و میدان آزادی اجرا خواهد شد.

طرح حفظ سوره مبارکه فجر در دهه فجر

قره‌شیخلو از برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر در 5 هزار مؤسسه قرآنی در سراسر کشور خبر داد و افزود: برگزاری جشنواره‌های قرآنی کودک و نوجوانان، مسابقات قرآنی ویژه مراکز درمانی، افتتاح پروژه‌های عمرانی با محوریت قرآن از جمله افتتاح مؤسسه قرآنی در زرندیه با اعتبار 500 میلیون تومان را از دیگر برنامه‌های این کمیته عنوان کرد.

راه‌اندازی مجامع خیران قرآنی در استان‌ها

رئیس سازمان دارالقرآن کریم عنوان کرد: حمایت از مؤسسات و خانه‌های قرآنی سراسر کشور، راه‌اندازی مجامع خیرین قرآنی سراسر کشور، راه‌اندازی کمپین حمایت قرآن با عنوان پویش تلاوت قرآن از جمله دیگر برنامه‌های این کمیته است.

وی در پایان با اشاره به راه‌اندازی کمپین تلاوت قرآن کریم تحت عنوان پویش تلاوت قرآن کریم گفت: به منظور ترویج آموزه‌های قرآن و تبلیغ فرهنگ انس با قرآن، علاقه‌مندان می‌توانند جهت عضویت از مورخ 12 بهمن به کانال تلگرامی اتقان مراجعه و در این طرح شرکت کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

  • ۹۵/۱۰/۳۰
  • ایران حج www.iranhaj.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی