خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

آگهی های خریداران و فروشندگان فیش حج تمتع و عمره در کل ایران در سایت ایران حج
آدرس سایت:
www.iran-haj.com

آدرس کانال تلگرام:
telegram.me/iranhajj


مرکز خرید و فروش فیش حج در سراسر کشور با بهترین قیمت
شماره های تماس:
0919-9197145
0919-9197146
0919-3800046

نظرات
  • ۱۹ اسفند ۹۶، ۲۱:۵۰ - سیّد محمّد جعاوله
    سلام
  • ۱
  • ۰

 نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت تاکید کرد:
اقدام اساسی برای بهبود وضعیت حج باید انجام شود



مراسم تودیع و تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید سازمان حج و زیارت با حضور حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکرنماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و دکترصالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار‌شد.



بقیه در ادامه مطلب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دراین مراسم که دکتر سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلین سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی ، سردارسرتیپ پاسدارعلی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، جمعی ازمسئولان کشور، مدیران سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری ، کارگزاران زیارتی و شرکت های تابعه حضور داشتند نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت خواستار اقدام اساسی و جدی برای بهبود وضعیت حوزه حج و زیارت در کشورشد.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکربا اشاره به اینکه فراهم کردن مقدمات حج تمتع و عمره دنبال می شود، اظهار داشت: درتلاشیم مقدمات حج و عمره را آماده کرده ودر صورت پذیرفتن شرایط ما از طرف کشورمیزبان همچون گذشته بعنوان کشوری که زیباترین وموفق ترین حج را انجام می داد، فعالیت مجدد خود را آغازکنیم.

وی با اشاره به اینکه درهیئت دولت و دیگر نهادهای مسئول باید گام های جدی و اساسی برای بهبود وضعیت زیارت درکشورانجام شود، اظهار داشت: دست اندرکاران دفاتر خدمات زیارتی اغلب مظلوم واقع شده اند وما امیدواریم شورای عالی حج تشکیل جلسه دهد و این مسئله حل شود.

نماینده ولی فقیه درامورحج وزیارت گفت: با شناختی که از آقای دکترصالحی امیری و ایشان از سازمان حج و زیارت دارند، امیدوار هستیم بتوانیم گام های جدی تری برای بهبود سفرهای زیارتی برداریم.

وی افزود: فعالیت کاروان های آزادبر برای مردم مشکلاتی بوجود آورده است، برخی از آنها مردم را به عتبات برده، برخی به تعهداتشان عمل نمی کنند و در قبال حوادث نیز پاسخگو نیستند و رها می کنند، با توجه به اینکه یک سازمان قوی و مجموعه ای ارزشمند و نیروهای تربیت شده درامر زیارت وجود دارد باید اجازه داده شود سازمان حج و زیارت این موضوع را مدیریت کند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکردرادامه به همراهی و سابقه آشنایی با مهندس سعید اوحدی اشاره کرد و ضمن تقدیراز تلاش های وی در زمان تصدی گری در سازمان حج و زیارت گفت: این مسئولیت‌ها امانتی الهی بوده و هر کدام از ما که بتوانیم به خوبی از انجام وظایف برآییم محبت در دل‌ها و رضایت الهی را به دست خواهیم آورد.

وی افزود: کارکردن در حج و زیارت یک کار دلی و ارزشی است و قریب به اتفاق کسانی که در این حوزه مشغول خدمت هستند انسان‌هایی پاک و خالص اند وبنده بارها از نزدیک شاهد تلاش‌های خالصانه آنها بوده‌ام.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه بعد ازانقلاب افراد زیادی عهده‌دارمسئولیت در سازمان حج و زیارت و همچنین نمایندگی ولی فقیه بوده‌اند که ازهمه آنها تشکر کرده و قدردان زحمات آنها هستم،اظهار داشت: من آقای اوحدی را از زمانی که دراموربین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری فعالیت داشتند، می‌شناسم و ازآن زمان تاکنون ازنزدیک شاهد فعالیت‌های خالصانه‌ای که در دوران مدیریت‌های مختلف انجام داده است، بوده ام.

وی اضافه کرد: مهندس اوحدی از همان ابتدا خالصانه همکاری خوبی با بعثه داشتند و با ایجاد این ارتباط نزدیک، بحمدا...کارها و برنامه ها سریع پیگیری وبه نتیجه رسید و هم‌اکنون انسجام خوبی بین سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به وجود آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکرادامه داد: حوادث فرودگاه جده و مسجد الحرام و واقعه تلخ منا از حوادث بسیار مهم درتاریخ حج بود که دراین حوادث آقای اوحدی با تمام وجود به میدان آمد و در شرایط سخت زحمات زیادی را متحمل شد و از آن لحظه تا امروز در اتاق ایشان و ما همیشه به روی خانواده های شهدای منا و مسجدالحرام باز بوده است.

وی با اشاره به اینکه مهندس اوحدی توانست با اطلاع‌رسانی به موقع این حوادث را مدیریت کند، افزود: ایشان به تک تک استان ها رفت و با حضور در منازل خانواده شهدای منا از آنها دلجویی کرد.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه حکم صادره از سوی آقای مهندس جهانگیری مشکل دو شغله بودن را برای آقای اوحدی ایجاد کرد که ناچار شدند یکی را بپذیرند و البته پذیرش این موضوع هم نشانه قانون‌مدار بودن ایشان است، اضافه کرد: من راضی نبودم ایشان از سازمان حج برود و از این جهت متاثرم که یک همراه خوب را دراین سازمان از دست دادیم و ان‌شاء الله در سنگر جدید بتوانند گام‌های جدی تری بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکرهمچنین با اشاره به اینکه سرپرست جدید سازمان حج و زیارت هم از دوستان قدیمی است و او را خوب می شناسد، ابراز امیدواری کرد که آقای حمید محمدی در این سمت موفق باشد.

وی گفت: آقای محمدی هم ویژگی‌های مهندس اوحدی را دارد، ایشان هم آزاده است وخدمات زیادی انجام داده و سال‌ها نیزدر سازمان حج و زیارت خدمت کرده است و امیدواریم همکاری صمیمانه‌ای داشته باشیم.


منبع : پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت hajnews.ir

  • ۹۵/۱۰/۱۳
  • ایران حج www.iranhaj.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی