خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

آگهی های خریداران و فروشندگان فیش حج تمتع و عمره در کل ایران در سایت ایران حج
آدرس سایت:
www.iran-haj.com

آدرس کانال تلگرام:
telegram.me/iranhajj


مرکز خرید و فروش فیش حج در سراسر کشور با بهترین قیمت
شماره های تماس:
0919-9197145
0919-9197146
0919-3800046

نظرات
  • ۱۹ اسفند ۹۶، ۲۱:۵۰ - سیّد محمّد جعاوله
    سلام
  • ۰
  • ۰

مدیرعامل شرکت ‌آب و فاضلاب روستایی تهران در گفت‌وگو با فارس:

هدررفت آب در روستاهای استان تهران 43 درصد است/ توزیع عادلانه آب روستاها از ابتدای سال ۹۵

مدیرعامل شرکت ‌آب و فاضلاب روستایی تهران از کاهش هدر رفت آب روستایی به ۳۳ درصد در برنامه ششم خبر داد و گفت: مطالعات تأمین آب شرب روستاهای تهران تا افق 1425به پایان رسید و از ابتدای سال 95 با نصب کنتورهای حجمی هوشمند در مخازن ورودی روستاها آب به صورت عادلانه توزیع می‌شود.


بقیه در ادامه مطلب >>

رضا پوررجب در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه متوسط هدررفت آب در روستاهای استان تهران 43 درصد است، گفت: مطالعات تأمین آب شرب 400 روستای استان تهران تا افق 1425 به پایان رسید.

وی هدف از این کار مطالعاتی را این گونه بیان کرد و افزود: بر اساس این مطالعه میزان تأمین آب شرب روستاها از آبهای سطحی و آب‌های زیرزمینی مشخص شده است و همچنین میزان کسری مخازن ذخیره آب، میزان اصلاح و بازسازی خطوط انتقال در این مطالعات به پایان رسیده است.

به گفته وی، نشت‌یابی و هدررفت آب در دو روستای ورامین و شهریار، تجهیز جی‌.آر.اس کلیه تأسیسات آبرسانی در روستاهای جنوب استان تهران نیز کامل شد.

پوررجب با تأکید بر اینکه در طول برنامه ششم توسعه تمامی موافقت‌نامه‌های استانی و ملی بر اساس همین مطالعات مبادله خواهد شد، اظهار داشت: تا 2 سال آینده مجتمع‌های آبرسانی روستایی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل آبفای روستایی استان تهران افزود: از 25 مجتمع آبرسانی روستایی در کل استان تهران 12 مجتمع آبرسانی بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گفته وی، مجتمع آبرسانی کوثر، ملارد، صنیع‌خانی، شهید تهرانی، قشلاق، ابراهیم‌آباد، آلوئک، ارمبویه، کهریزک، پاکدشت، جامکاران، پیشوا، شهید بهشتی ورامین و مهاباد فیروزکوه در 2 سال آینده تکمیل خواهد شد.

پوررجب ادامه داد: برای تکمیل این 12 مجتمع آبرسانی 96 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از اعتبارات تبصره 5 قانون بودجه 94 در مرحله اول حدود 60 درصد یعنی 52 میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد.

*بالا بردن کیفیت آب با استفاده از سیستم جدید گندزدایی

پوررجب در خصوص بالا بردن کیفیت آب گفت: یکی از اقدامات مناسب برای بالا بردن کیفیت آب استفاده از سیستم جدید گندزدایی آب به روش نمک طعام است که نسبت به روش‌های قبلی پرکلرین هم به صرفه است و هم از گندزدایی بالایی برخوردار است.

به گفته وی، یک مشاور ایرانی در حال مطالعه برای کاهش هدررفت آب در روستاهای استان تهران خصوصاً در روستای بزرگ اصیل‌آباد ورامین و کلزار شهریار است.

*متوسط هدررفت آب 43 درصد

پوررجب در پاسخ به این سؤال که میزان هدررفت آب در روستاهای تهران بیش از 43 درصد است گفت: بر اساس مطالعه انجام شده و انجام پروژه‌های جدید هدررفت آب در این دو روستا 3 درصد کاهش خواهد یافت.

وی افزود: شورای تأمین جلوگیری از آلودگی آب شرب تهران دو سد ماملو و لتیان، مرحله اول مطالعه 46 روستای بالادست سد لتیان و 23 روستای بالادست سد ماملو به پایان رسیده است.

*نصب کنتورهای حجمی هوشمند بر مخازن روستاها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران گفت: از سال 95 تمامی مخازن خروجی و ورودی روستاها به کنتورهای حجمی هوشمند مجهز خواهند شد تا برحسب تعداد انشعابات آب هر روستا آب شرب به صورت عادلانه توزیع شود.

به گفته وی، برای اینکه این اقدام به مرحله نهایی برسد از سیستم هوشمند تله متری در چهار مجتمع بزرگ استفاده خواهد شد و در این سیستم کلیه تولید آب و توزیع به صورت هوشمند در مرکز تله متری تهران انجام خواهد شد.

پوررجب افزود: در حال حاضر میزان تولید آب روستاهای تهران (400 روستا) 3 هزار لیتر در ثانیه است، بنابراین در تلاش هستیم در برنامه ششم توسعه هدررفت 43 درصدی آب را از 43 درصد به 33 برسانیم که البته هر یک درصد کاهش هدررفت آب نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است.

وی در خصوص نصب کنتورهای هوشمند گفت: در حال حاضر در 25 درصد روستاهای استان تهران کنتور هوشمند نصب شده است که مابقی روستاها در سال 95 به سیستم هوشمند کنتورهای حجمی مجهز می‌شوند.

به گفته وی، با این اقدام عرضه و تقاضای آب پالایش می‌شود و مدیریت مصرف نیز به درستی رعایت می‌شود.

وی افزود: همچنین از سال 95 سیستم قرائت هوشمند کنتورهای خانگی پیاده خواهد شد که به صورت آنلاین و با موبایل در محل، قبض آب صادر و وصول خواهد شد.

منبع : خبرگزاری فارس


<اخبار اقتصادی>

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی