خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

آگهی های خریداران و فروشندگان فیش حج تمتع و عمره در کل ایران در سایت ایران حج
آدرس سایت:
www.iran-haj.com

آدرس کانال تلگرام:
telegram.me/iranhajj


مرکز خرید و فروش فیش حج در سراسر کشور با بهترین قیمت
شماره های تماس:
0919-9197145
0919-9197146
0919-3800046

نظرات
  • ۱۹ اسفند ۹۶، ۲۱:۵۰ - سیّد محمّد جعاوله
    سلام
  • ۰
  • ۰

 سرپرست حجاج ایرانی :
حج امسال با قوت و البته با شکوهتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد


بقیه در ادامه مطلب


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم حج اظهار داشت: عملیات حج سالجاری با شکوهتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، متاسفانه بعضا از گوشه و کنار خبرهایی به گوش می‌رسد که حج امسال بدلیل شرایط خاص کنونی برگزار نخواهد شد و برخی رسانه‌های غیر خودی در این خصوص شیطنت می‌کنند، بنده قاطعانه عرض می‌کنم که مجموعه حج و زیارت هیچ تردیدی در برگزاری حج امسال ندارد و به فضل خدا حج با قوت برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از سایت حج ، دومین جلسه روسای مناطق ۲۱ گانه حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با حضور نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت در بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.

در این جلسه که معاونین و مدیران بعثه مقام معظم رهبری و روسای مناطق حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم حج اظهار داشت: از جمله مسایل مهمی که پیش روی ما است عملیات حج سالجاری است که ان شاالله با شکوهتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، متاسفانه بعضا از گوشه و کنار خبرهایی به گوش می‌رسد که حج امسال بدلیل شرایط خاص کنونی برگزار نخواهد شد و برخی رسانه‌های غیر خودی در این خصوص شیطنت می‌کنند، بنده قاطعانه عرض می‌کنم که مجموعه حج و زیارت هیچ تردیدی در برگزاری حج امسال ندارد و به فضل خدا حج با قوت برگزار خواهد شد.

وی در ادامه ابراز داشت: برای اینکه امسال حج مطلوبی داشته باشیم باید کارهای آموزشی و توجیهی را توسعه دهیم که بخشی از این کار مهم بر عهده شما بزرگواران است، که می‌بایست این آموزش‌ها را از طرق مختلف و بر اساس پتانسیل‌های موجود از قبیل برگزاری همایش‌های استانی، آموزش‌های اینترنتی و یا از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی به زایر منتقل کرد تا ان شاالله بتوانیم بر مشکلات فائق آمده و درکمال آرامش حج را برگزار نماییم. وقوع هر گونه اتفاق و حادثه ای پیشگیری کنیم. به فضل خداوند برنامه‌های بعثه طبق سال گذشته در مکه و مدینه برگزار خواهد شد.

سرپرست حجاج ایرانی در ادامه با تاکید مجدد بر موضوع آموزش و توجیه پیش از اعزام حجاج بیان داشت: از همه عزیزان در خواست دارم موضوع آموزش و توجیه حجاج را با هماهنگی با معاونت فرهنگی بصورت گسترده محقق کنند. توجه به این نکته ضروری است که در جلسات آموزشی از انجام امور غیر مرتبط که وقت زایران و افراد تحت آموزش را تلف می‌کند پرهیز شود، دقت شود در همایش ها، کلاس‌ها و جلسات آموزشی و توجیهی بیشترین وقت به موضوع آموزش زایران اختصاص یابد. همه عزیزان باید این مهم را مدنظر داشته باشند که فرصت اطلاع رسانی و برگزاری همایش ها، جلسات و کلاس‌های آموزشی بسیار محدود است و برای انجام آن باید با یک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر افزود: در خصوص حادثه جده نیز بر اساس اطلاعات بدست آمده جلسات محاکمه افراد خاطی شروع شده است و دادستان حکم اعدام را به عنوان اشد مجازات برای آنها درخواست کرده است که وکلای آنها تقاضای تجدید نظر نموده و دادگاه به جلسه دوم کشیده شده است، اگر آنها قاطعانه برخورد کنند راه برای انجام عملیات عمره سال آینده هموار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بیان داشت: از موضوعات مهم دیگر اطلاع رسانی به روحانیون کاروان‌ها و تحویل به موقع کتب مناسک به ایشان است، چرا که کتب مناسکی که امسال تهیه شده با اعمال تغییرات در فتاوا نسبت به سال گذشته چاپ و تولید شده است که روحانیان را در امر اموزش زایران کمک خواهد کرد و ان شاء الله با پیگیری شما عزیزان هرچه سریع‌تر به دست روحانیون محترم کاروان‌ها خواهد رسید.

سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم اربعین اظهار داشت: با توجه این که از سوی مقام معظم رهبری مسئولیت ستاد اربعین به بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تفویض شده است بر این اساس ستاد اربعین با تشکیل کمیته‌های تخصصی متعدد کار خود را آغاز کرده است که از جمله کمیته‌های مهم این ستاد کمیته فرهنگی- آموزشی می‌باشد که مسئولیت آن بر عهده حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی می‌باشد که از همه عزیزان می‌خواهم علاوه بر همکاری با ستاد اربعین به طور ویژه ایشان را در کمیته فرهنگی مساعدت و یاری کنند.

یکی از وظایف شما عزیزان در خصوص برگزاری مراسم اربعین، تشکیل ستاد‌های استانی اربعین است که ان شاالله هر چه سریعتر در خصوص تشکیل آن باید اقدامات لازم صورت گیرد.

آقای مهندس اوحدی بعنوان سخنگوی ستاد اربعین معرفی شدند که لازم است همکاری خوب و شایسته ای نیز با ایشان صورت گیرد، در خصوص کمک‌های مردمی که برای برپایی مراسم اربعین به ستاد اربعین ارسال می‌شود جناب آقای پلارک حساب ویژه ای برای کمک‌های مردمی افتتاح خواهند کرد تا مردم کمک‌های خود را فقط به یک حساب واریز نمایند.

وی در ادامه افزود: مطلب مهم دیگر آنکه حرکت خوبی در سال گذشته در برگزاری مراسم دعای عرفه با حضور حاجیان سال‌های قبل انجام شد که امیدوارم امسال نیز با برنامه ریزی منسجم‌تر این مراسم باشکوه‌تر از سال قبل برگزار گردد که البته همت والای شما عزیزان را طلب می‌کند.

پس از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر، سرپرست حجاج ایرانی؛ معاونین، مدیران و روسای مناطق گزارش‌ها و طرح‌های خود را درباره موضوعات مربوطه ارایه کردند.

منبع : پایگاه خبری سازمان حج و زیارت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی