خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و ملت،فیش حج،خرید فیش حج تمتع،فروش فیش حج تمتع،فروش امتیاز فیش حج،خرید امتیاز فیش حج،فروش فیش عمره،خرید فیش عمره،فروش حج واجب،خرید حج واجب،خرید و فروش فیش حج عمره ملی و ملت،خرید-و-فروش-فیش-حج،معتبرترین مرکز خرید و فروش فیش حج در کشور،خرید فیش حج فروش فیش حج

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع-09199197145

آگهی های خریداران و فروشندگان فیش حج تمتع و عمره در کل ایران در سایت ایران حج
آدرس سایت:
www.iran-haj.com

آدرس کانال تلگرام:
telegram.me/iranhajj


مرکز خرید و فروش فیش حج در سراسر کشور با بهترین قیمت
شماره های تماس:
0919-9197145
0919-9197146
0919-3800046

نظرات
  • ۱۹ اسفند ۹۶، ۲۱:۵۰ - سیّد محمّد جعاوله
    سلام
  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت :
امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان حج و زیارت و دانشگاه پیام نور


بقیه در ادامه مطلب


تفاهم نامه مشترک در زمینه های علمی-پژوهشی و ارائه خدمات متقابل میان سازمان حج و زیارت و دانشگاه پیام نور امضا شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان حج و زیارت و دانشگاه پیام نور  که هفته گذشته برگزار شد، دکتر سرلک رییس دانشگاه پیام نور ضمن اشاره به ویژگیهای این دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور علاوه بر دارا بودن 502 مرکز و واحد در سراسرکشور ، دارای  12 نمایندگی در خارج از کشور است و  در  64 کشور دنیا دانشجو دارد.

رییس دانشگاه پیام نور در خصوص توانمندیهای دانشگاه پیام نور افزود: این دانشگاه با تکیه بر توانمندیهای 4 هزار عضو علمی خود آمادگی دارد در همه زمینه های آموزشی و پژوهشی و بین المللی همکاری مناسبی با سازمان حج و زیارت داشته باشد.

دکتر سرلک در ادامه ضمن اشاره به کسب رتبه اول کیفیت آموزش در آخرین رتبه بندی ISC گفت : منبع محور بودن دانشگاه پیام نور از ویژگیهای این دانشگاه  است که موجب افزایش کیفیت آموزش در این دانشگاه شده و نیز آزمونهای پایان ترم دانشگاه هر کدام در حکم یک کنکور تلقی می شود.

وی در ادامه در خصوص همکاری با سازمان حج و زیارت گفت: سازمان حج و زیارت یکی از سازمان های مهم  کشور است که زمینه ارتقا فرهنگ دینی را در جامعه فراهم می کند و با ارتباطی که این سازمان با کشور های اسلامی دارد می تواند دانشگاه پیام نور را در حوزه بین المللی یاری دهد و دانشگاه پیام نور که از پیشتازان فعالیت های فرهنگی است می تواند با تعامل ویژه با سازمان حج و زیارت توان فرهنگی خود را در سایر کشورها ترویج دهد.

مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این مراسم با اشاره به ملزومات مدیریت کار آمد در سازمان ها گفت: از الزامات مدیریت کارآمد، نگاه ویژه به مسایل آموزشی و پژوهشی است و هر مجموعه جهت رشد و تعالی خود باید سیاستگذاری هایش مبتنی بر علم و دانش باشد.

وی در خصوص این تفاهم نامه افزود: با توجه به موفقیت های دانشگاه پیام نور و گستردگی حوزه فعالیت این دانشگاه امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت در زمینه های مختلف استفاده نماییم.

رییس سازمان حج و زیارت در ادامه افزود: بیش از 2 هزار و 200 دفتر خدمات زیارتی با سازمان حج و زیارت همکاری می نمایند که این ظرفیت خوبی برای سازمان حج است و ما به دنبال این هستیم در خصوص آموزشهای لازم به کارگزاران و کارکنان مجموعه با دانشگاه پیام نور همکاری داشته باشیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با بیان اینکه هرجا ارتباط و پیوندی میان سازمان حج و زیارت و حوزه های علمی و پژوهشی کشور ایجاد شده است، رشد، پیشرفت و تعالی را در مجموعه شاهد بوده ایم، اظهار امیدواری کرد: با امضای این تفاهم نامه همکاری ، چراغ پرنور دیگری در خدمت به زائران خانه خدا و اعتاب مقدسه برافروخته شود.

در پایان این مراسم که  با حضور ریاست سازمان حج و زیارت و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد، تفاهم نامه همکاری میان سازمان حج و زیارت و دانشگاه پیام نور به امضاء طرفین رسید.


منبع : سازمان حج و زیارت

وبلاگ لبیک حج

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی